Særlige tiltag i Øksnehallen

Åbningstider

Booking:
Mandag til torsdag
Åbent fra kl. 09:00 til kl. 16:00
Fredag
Åbent fra kl. 09:00 til kl. 15:30
Lørdag og søndag
Lukket

Priser

For priser, ring og hør nærmere.

Kontaktinformation

Mail:
Salg-booking@dgi-byen.dk

Tlf.:
+45 3329 8060

Med 5500 kvm er der rig mulighed for at indrette arrangementer á 500 deltagere i sektioner op til i alt 1.000 deltagere, med masser af afstand i Øksnehallen.

Opdateret 4. maj 2021
Vi følger Erhvervsministeriets
- Retningslinjer for indretning af indkøbscentre, stormagasiner og arkader, basarer mv.
- Retningslinjer for ansvarlig indretning a restauranter, caféer, forlystelsesparker, hoteller og feriecentre mv.

Konferencer og møder med erhvervsmæssige og faglige formål genåbner med coronapas og op til 1.000 deltagere i sektioner á 500, hvor deltagerne i det væsentlige er siddende.
Afstandskravet er to kvm pr siddende gæst stadig med én meters afstand. Alle deltagere skal fremvise et gyldigt Coronapas som skal være maximalt 72 timer gammelt. Udløbstidpunktet skal være indenfor mødets begyndelse.Vi glæder os til at byde velkommen! 

Læs mere om vores retningslinjer i forbindelse med planlægning og afvikling af arrangementer.
Safety Guide for Øksnehallen (PDF)

(Vi gør opmærksom på at vores guides og anbefalinger her på siden, ikke kan anvendes i forbindelse med kontraktuelle afklaringer. Alle aftaler skal fremgå af underskrevet kontrakt)

Uddrag af forskellige tiltag:

Sikker afstand

Både indendørs og udendørs har vi indrettet Øksnehallen, så vi sikrer god afstand mellem vores gæster. Køstart, ind- og udgange, garderobe og andre områder med mulighed for køddannelse markeres med tydelig skiltning, så vi sikrer det bedst mulige flow. 

 

Styr på arbejdsgange

Vi har gennemgået vores arbejdsgange, så vi minimerer tiden, hvor der er tæt kontakt mellem gæster, medarbejdere og leverandører. Vi arbejder tæt med arrangører og informerer om nye procedurer, så der er fuld tryghed fra begge sider. 

Klar information om god adfærd

Vi opfordrer vores gæster til at holde afstand, og der er let adgang til afspritning og vask af hænder. Det er indgang fra hovedindgangen og udgang ved bagindgangen, så der ikke opstår knudepunkter i dørene. 

 

Spritstander og sprit

Stander til afspritning af hænder placers på strategiske steder i hallen. 

Afmærkninger og skiltning

Ved steder med mulighed for kødannelse er der markeringer på gulve, vægge og i loft. Vi sørger for ensretning i gangpassager og sørger for, at I får tegninger af indretningen.

Mad og drikke

Caféen bagerst i hallen vil fortsat holde åbent, dog kun med emballeret mad og som to-go. Alle medarbejdere er grundigt instrueret i vores høje hygiejnekrav og nye procedurer. Man bærer maske, når man besøger vores caféområde.

Øvrige serveringer under arrangementet vil blive serveret på stationer med ensretning. Tegninger udarbejdes med arrangøren.

Grundig rengøring, vask og desinfektion

Vi gør grundigt rent og desinficerer de kontaktpunkter og overflader, mange rører ved som fx dørhåndtag og toiletter. Der er et særligt team, der sørger for grundig rengøring hver time hele dagen. 

Sikkerhed for højt hygiejneniveau

Vi har rengøringspersonale der alene tager sig af rengøring under arrangementet.
Vores medarbejdere har kendskab til myndighederne anbefalinger og retningslinjer, og de sørger for, at både gæster og personale vil holde god afstand og have fokus på hygiejne.
Man kan til enhver tid spørge vores medarbejdere om råd og vejledning.

Vi anbefaler alle gæster at downloade smittestop-appen.