Mangler du svar?

Kontaktinformation

Mail:
salg-booking@dgi-byen.dk

Tlf.:
+45 3329 8060

Ofte stillede spørgsmål

Fandt du ikke svar på det du søgte? Nedenstående finder du vores FAQ boks hvor de mest almindelige spørgsmål bliver besvaret. Du er også meget velkommen til at rette henvendelse til os, enten via mail eller telefon.
 

Kontakt os

Kan man leje jeres lokaler til firmafest?

Ja, vi har lokaler til mellem 30 til 3400 personer i CPH Conference, Øksnehallen, Spisehuset og vores idrætshaller. ​​​​​​​

Priser & Festpakker

Find vores pakke løsninger for fester fra 30 til 400 personer herKontakt os for nærmere information. Ved fester over 400 gæster, kontakt os.

Tilkøb til festpakker

Kontakt os , hvis vores pakker ikke dækker over dit behov. 

Underholdning til fester

​​​​​Vi samarbejder med en række gode leverandører og hjælper gerne med at booke underholdning til din fest. Ring og hør nærmere. 

Hvordan ser lokalerne ud?

Vores lokaler er meget forskellige. Vi har lokaler med udsigt ud over København, lokaler i Kødbyen og festsale med plads til dans.

Hvordan pyntes lokalerne?

Opdækning og pynt fremgår af vores pakker og kan naturligvis opgraderes. Det er også muligt at medbringe sin egen dekoration. Aftal det venligst på forhånd og vær opmærksom på, at vi tager et tillæg for at håndtere det.

Planlægning og deadlines

Vi starter planlægningen af din fest i samarbejde med dig op til 2 måneder før, og vil gøre dig opmærksom på evt. deadlines, når du bekræfter dit arrangement. ​​​​​​​

Kombiner eventaktiviteter og fester

Har du lyst til at starte festen med et sjovt og aktivt indslag, står vi klar med flere typer af aktiviteter, ledet af dygtige instruktører. Læs mere her